نمونه هایی زیبا از تزیین حلوا

نمونه هایی زیبا از تزیین حلوا ( تصویری)

تزیین حلوا

نمونه هایی زیبا از تزیین حلوا ( تصویری)

تزیین زیبای حلوا

نمونه هایی زیبا از تزیین حلوا ( تصویری)

 

نمونه هایی زیبا از تزیین حلوا ( تصویری)

 

نمونه هایی زیبا از تزیین حلوا ( تصویری)

آموزش تزیین حلوا

نمونه هایی زیبا از تزیین حلوا ( تصویری)

تزیین حلوا

نمونه هایی زیبا از تزیین حلوا ( تصویری)

تزیین حلوا

نمونه هایی زیبا از تزیین حلوا ( تصویری)

 

نمونه هایی زیبا از تزیین حلوا ( تصویری)

تزیین حلوا

نمونه هایی زیبا از تزیین حلوا ( تصویری)

تزیین حلوا

نمونه هایی زیبا از تزیین حلوا ( تصویری)

 



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392 | 20:36 | نویسنده : رضا و بروبچ |

پری دریایی واقعی که زنده ماند !+ تصاویر

این دختر نه ماهه، "پری دریایی کوچک" نام گرفته است.

حتما تا بحال بارها و بارها نام پری دریایی را  شنیده اید و پیش خود تحلیلی از این مسئله انجام دادید كه یا قبول دارید و  یا میگویید خرافات است و افسانه ای بیش نیست .

به گزارش تکناز تعدادی عكس و فیلم هم در باره  وجود پری دریایی در بسیاری از سایتهای مختلف گذاشته شده و قضاوت را به  عهده خود مردم و كاربران گذاشته اند .اما پری دریایی كه در اینجا معرفی  خواهیم كرد یك پری دریایی كاملا واقعی است با 9 ماه سن .او یك دختر است اما  در خشكی زندگی میكند.

پری دریایی واقعی که زنده ماند !+ تصاویر

پری دریایی ما كاملا واقعی است و به دلایل ژنتیكی  پاهای او بهم چسبیده و حالتی شبیه به پری دریایی پیدا كرده چون هر دو كف  پای او نیز به شكل دمی دو پری دریایی شده. این دختر به بیماری موسوم به  "سندرم پری دریایی" در پرو متولد شده است، تحت عمل جراحی جداسازی دو پا  قرار گرفت. به گزارش سایت خبری "یاهو"، جراحان در پرو، خود را برای عمل  جداسازی پاهای دختری آماده کرده بودند که پاهایش مانند دم ماهی به هم  چسبیده است.

این دختر نه ماهه، "پری دریایی کوچک" نام گرفته است.

به  گفته پزشکان، کسانی که هنگام تولد به بیماری سندرم پری دریایی مبتلا  هستند، چند روز پس از تولد می میرند؛ اما این دختر، سومین موردی است که  تاکنون زنده مانده است. جراحی این دختر، 24 فوریه در سه مرحله انجام شد و  تیمی متشکل از جراحان پلاستیک، جراحان قلب و اعصاب، متخصص زنان و یک متخصص  اطفال، این جراحی پنج ساعته را انجام داده اند تا توانستند پاها را از هم  جدا کنند. ین دختر بالاخره بعد از یك عمل جراحی سخت و طولانی پاهایش از هم جدا شد و حالا دیگر میتواند روی پاهای خود راه برود و بایستد .

در ضمن در عكس زیر این پری دریایی كوچولو در جلوی خبرنگاران و عكاسان مشغول خودنمایی است

پری دریایی واقعی که زنده ماند !+ تصاویر



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392 | 20:33 | نویسنده : رضا و بروبچ |

با فرارسیدن ایام محرم راننده گان ماشین هادر کلاس و طبقات مختلف شعار های متفاوت و جالب توجهی و بعضا با نقش و نگار خاص و منحصر به فردی اتومبیل خود را مزین می کنند.



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392 | 20:31 | نویسنده : رضا و بروبچ |

عکس های منتخب و دیدنی روز دنیا

 
 
 
 
 


تاريخ : شنبه 18 آبان 1392 | 16:39 | نویسنده : رضا و بروبچ |
درخت 300 ساله 26 تنی در چین را پس از 6 ماه سرقت، با بازداشت سارقان سر جایش برگردانده شد که کار بسیار دشواری است.
درخت گردویی را در ماه آوریل از استان گوآنگشی دزدیدند و حالا پس از 6 ماه با بازداشت سارقان، درخت را به جای اولش بازگرداندند.
 
درخت توسط سارقان 3 هزار کیلومتر دورتر برده شده بود و عجیب اینکه این درخت 300 ساله همان طور که در تصاویر می بینید، خیلی کوچک نیست که سارقی بخواهد آن را در جیب خود گذاشته و با خود ببرد.
ارزش این درخت 100 هزار پوند تخمین زده شده و بازداشت شدگان تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند و ظاهرا کارگران نزدیک پروژه ساختمانی بودند که درخت را پس از کندن به دیگران فروخته اند.


تاريخ : شنبه 18 آبان 1392 | 16:37 | نویسنده : رضا و بروبچ |

خوابیدن در مسیر حرکت گاوها و جان دادن زیر سم آنها ،بخشی از یک مراسم سنتی در هند ،که اعتقاد دارند با این کار بارش باران بیشتر می‌شود.



تاريخ : جمعه 17 آبان 1392 | 23:38 | نویسنده : رضا و بروبچ |



















تاريخ : جمعه 17 آبان 1392 | 23:38 | نویسنده : رضا و بروبچ |

کرم ابریشم گربه ای، کرم پر مو و ... از جمله حشراتی هستند که چهره های عجیبی دارند و بسیاری از دانشمندان به اشتباه انداخته اند.
هر حیوانی چهره خاص خودش را دارد و از این نظر است که می توان میان گونه های مختلف آن ها تفاوت هایی را قائل شد. دانشمندان تا به حال حشرات بسیاری را کشف کرده اند که چهره های بامزه یا جالبی داشته اند اما میان همه آن ها حشرات با چهره های باورنکردنی و عجیب بیش از دیگر گروه ها مورد توجه قرار می گیرند.
**کرم ابریشم گربه ای

یکی از عجیب ترین گونه های کرم ابریشم را می توانید در چین پیدا کنید. این موجود که بعد از مدتی به پروانه زیبایی تبدیل می شود در دوران کرم بودنش بسیار شبیه به گربه است. این کرم های گربه ای بسیار نادر هستند و سخت می توان در طبیعت آن ها را پیدا کرد ولی دانشمندان قصد دارند به خاطر بامزه بودن آن ها تکثیر این کرم ها را شروع کرده و آن ها را به کشورهای مختلف صادر کند تا تمام دنیا از این کرم های بامزه داشته باشند.
** سوسک با چهره انسان

یک عکاس آمریکایی در حالی که داشت میان جنگل قدم میزد به طور اتفاقی با یک سوسک بسیار عجیب روبرو شد. این سوسک بال هایی دارد که هنگام بسته شدن، صورت یک انسان را شبیه سازی می کند. در این صورت می توان چشمان، بینی، دهان و حتی موهای شانه کرده را مشاهده کنید. این سوسک که بسیار کمیاب است تنها در جنگل های تایلند دیده می شود.
** کرم پر مو

در میان حشرات چیزی که به ندرت دیده می شود مو است زیرا این موجودات به قدری کوچک هستند که مو روی بدن آن ها فضایی برای رشد ندارد اما یک نوع کرم بسیار عجیب وحود دارد که در میان جنگل های پرو زندگی می کند و به کرم "پرمو" مشهور شده است. این کرم ها تمام بدنشان از موهای نرم و لطیف طلایی رنگ پر شده است و به مرور زمان این موها بیشتر هم می شود اما نکته مهم اینجاست که نمی توان آن ها را نوازش کرد زیرا همین موهای زیبا بسیار سمی هستند.
** حشره ماری

یکی از حشرات بسیار عجیبی که تنها در میان جنگل های انگستان و ایرلند دیده می شود "حشره ماری" است. این حشره که آن را میان کرم های ابریشم هم دسته بندی می کنند دارای بدنی بسیار لیز است، همچنین رنگ بدن آن قهوه ای است و از یک فاصله مشخص این رنگ می تواند به صورت پولکی دیده شود. از آنجایی که در انتهای دم این کرم نیز لکه هایی به مانند صورت مار دیده می شود بسیاری آن را با مار اشتباه می گیرند. این حشره تنها 75 میلیمتر طول دارد ولی همیشه از دست مارها به راحتی فرار می کند.
** کرمی با استتار گل

یکی از باهوشترین کرم ها در طبیعت کرم "سینچلورا" نام دارد. این کرم می تواند تعدادی از گلبرگ های گل را به پشت خود چسبانده و آن ها را تبدیل به یک شاخه از آن گل شود. این استتار او به حدی جالب و غلط انداز است که گاهی اوقات متخصصین نیز به راحتی از کنار آن ها عبور می کنند. آن ها می توانند به شکل شاخه هر گلی تبدیل شوند و در میان بهترین استتارگران دنیا شناخته می شوند.



تاريخ : جمعه 17 آبان 1392 | 23:37 | نویسنده : رضا و بروبچ |

زیباترین شکارها در جهان هستی که توسط عکاسان حیات وحش شکار شده است.














تاريخ : جمعه 17 آبان 1392 | 23:36 | نویسنده : رضا و بروبچ |

یک رفاقت عجیب و غیر منطقی! +عکس برترین ها:









تاريخ : جمعه 17 آبان 1392 | 23:33 | نویسنده : رضا و بروبچ |

استفان کلاین و جاک واکید در جمهوری اسلواکی خودرویی ساخته اند که قابلیت پرواز هم دارد. آنها به ایده ای جامه عمل پوشانده اند که پیش از این فقط در حد یک رویا و نمایش های انیمیشی قابل تصور بود.

به گزارش تکناز این خودرو  در جاده تا 99 کیلومتر در ساعت سرعت دارد، اما در آسمان سرعت آن 124  کیلومتر می رسد. این خودرو می تواند در جاده های معمولی حرکت کند و همچنین  به عنوان یک هواپیمای دو نفره به پرواز در آید.

 

با این خودرو پرواز کنید+ تصاویر

 

با این خودرو پرواز کنید+ تصاویر

 

با این خودرو پرواز کنید+ تصاویر

 

با این خودرو پرواز کنید+ تصاویر

 

با این خودرو پرواز کنید+ تصاویر

 

با این خودرو پرواز کنید+ تصاویر

 

با این خودرو پرواز کنید+ تصاویر

 



تاريخ : جمعه 17 آبان 1392 | 20:18 | نویسنده : رضا و بروبچ |
روزانه هزاران انسان به دنیا می آیند ...
 
 
اما نسل انسانیت در حال انقراض است ... !
 

 نسل انسانیت در حال انقراض (عکس)



تاريخ : جمعه 17 آبان 1392 | 20:17 | نویسنده : رضا و بروبچ |

یک مادر مالزیایی به خاطر بشقاب غذاهایی که بسیار مبتکرانه برای دو دخترش تزئین می کند، تبدیل به یکی از ستاره های شبکه اجتماعی اینستگرم شده است. سامانتا لی مادر هنرمندیست که این روزها بابت غذاهایش بسیار معروف شده است.

او که صاحب ۲ دختر است از سال ۲۰۰۸ هر روز ظروف غذای دخترها را به شیوه ای بسیار زیبا و خلاقانه طراحی و تزیین میکند. سامانتا برای طراحی غذا از شخصیت هایی از کتاب های طنز، کاراکترهای مشهور سینما و تلویزیون، بازی های ویدئویی و کارتون که به شکل مجسمه از برنج، ماکارونی، میوه و سبزیجات درست شده اند استفاده میکند. او در تزئینات غذاهای بچه هایش حتی از اشکالی همانند لیدی گاگا، بتمن و اسنوکی هم استفاده کرده است.

او می گوید :”من هیچ گونه کلاس یا آموزش قبلی نداشته و خانه دار هستم. من نمی دانستم که این چنین طرفدار پیدا می کند. بسیار خوشحالم که این چنین شده است.” خانم لی می گوید که او از زمانی که دختر بزرگش و دختر دو ساله اش خیلی آرام غذا می خوردند شروع به خلق شخصیت های غذایی کرد. ترفند او نتیجه داشت و اکنون هر دو دخترش درباره هر غذا داستان خلق می کنند و سریع صورتک های داخل بشقابشان را می خورند. خانم لی می گوید: “آنها دیگر با خوردن این غذاهای جالب بدغذا نیستند و در حین خوردن داستان می سازند و اوقات خوشی در حین غذا خوردن دارند.”

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 

بیست

 



تاريخ : جمعه 17 آبان 1392 | 19:31 | نویسنده : رضا و بروبچ |

شاید تماشای درون یک ضرابخانه یا همان محل چاپ اسکناس و ضرب سکه برای شما دوستان، خالی از لطف نباشد. تصاویر زیر مربوط به کاخ خزانه‌داری مسکوکات، وابسته به شرکت دولتی فدرال (Goznak) روسیه است. شرکت Goznak که وابسته به وزارت دارایی روسیه است، در ۲۵ آوریل سال ۱۹۴۲میلادی تأسیس‌ شد. کاخ خزانه‌داری مسکوکات مسکو تمام امکانات فنی را به ‌منظور رفع نیازهای مشتریان و مصرف‌کنندگان خود در اختیار دارد. در اینجا انواع سفارشات از سوی خزانه‌داری مسکوکات خارجی در زمینه‌ی ضرب سکه، با بهره‌گیری از جدیدترین نوآوری‌ها انجام‌ می‌شود که این نوآوری‌ها، به‌طور کامل از ضرب هرگونه مسکوکات تقلبی جلوگیری می‌کنند. به ‌همین‌ منظور سطح بالای فناوری در خزانه‌داری مسکوکات که با بالاترین استانداردهای جهانی برابری می‌کند، زمینه‌ی هرگونه تقلب در این حوزه را سلب‌ کرده است. بطوریکه اسکناس بیش از ۲۰ کشور از جمله بلاروس، لبنان، لائوس، مالزی، گواتمالا، سوریه و همینطور اندونزی و نیحریه در اینجا تولید می شود. کاخ خزانه‌داری مسکوکات مسکو با سوابق و تجارب حرفه‌ای طی ۷۰ سال، امکان تأمین سطح بالای هنری را نیز برای این مجموعه فراهم ‌آورده است. به‌طوری که در بخش طراحی هنری، این سازمان از مشهورترین هنرمندان، مجسمه‌سازان و طراحان مدال بهره‌ می‌گیرد. گفتنی است در سال ۲۰۰۷ جدیدترین و نفیس‌ترین اثر هنری قرآن که “قرآن طلایی” نام داشت در این محل به چاپ رسیده بود.

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست



تاريخ : جمعه 17 آبان 1392 | 19:24 | نویسنده : رضا و بروبچ |

خودروی لوکس مدل " شبح سیاه: Black Phantom " ساخت شرکت انگلیسی رولز رویس در تهران که قیمتی بیش از 10 میلیارد تومان دارد.



تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1392 | 19:47 | نویسنده : رضا و بروبچ |

برای ما، از آن حیث که انسانیم، سخن گفتن از حیوانات و ویژگی های آنها مشکل است؛ اما از بس که ما دوست داریم بدانیم - و شاید دوست داریم درباره همه چیز حرف بزنیم!- درباره این جانداران هم زیاد گفته ایم. یکی از ویژگی های این حرف زدن این است که ما از حیوانات چنان حرف می زنیم که گویی انسان اند! ... اما علی الحساب، چاره دیگری نیست!

محبت، آن نیروی ناشناخته ای است که وحشی ترین جانداران را هم زیر-و- رو می کند!
در صحرای سوزان بوتسوانا آفریقای جنوبی، بچه شیری به سبب غرور و سرکشی از خانواده اخراج شد. میشل لیگرس و والنتین گرونر نتوانستند مرگ او را ببینند. او را نگه داشتند و بزرگ کردند. حالا که بچه، شیری بزرگ شده است با این دو تن چنان رفتار می کند که فرزندی با والدینش!
بوتسوانا دو و یک ونیم برابر اندازه انگلستان است و دارای بیابان های وسیعی است که بسیاری از حیوانات، بویژه شیرها، در آن زندگی می کنند؛ - اما در حال حاضر به سبب گسترش کشاورزی، زندگی شیرهای این منطقه به خطر افتاده است.
گفتنی است، برای ما، از آن حیث که انسانیم، سخن گفتن از حیوانات و ویژگی های آنها مشکل است؛ اما از بس که ما دوست داریم بدانیم - و شاید دوست داریم درباره همه چیز حرف بزنیم!- درباره این جانداران هم زیاد گفته ایم. یکی از ویژگی های این حرف زدن این است که ما از حیوانات چنان حرف می زنیم که گویی انسان اند! ... اما علی الحساب، چاره دیگری نیست!











تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1392 | 19:41 | نویسنده : رضا و بروبچ |
عکس: تا حالا کفش شلواری دیده اید؟!


تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1392 | 19:37 | نویسنده : رضا و بروبچ |

هر ساله تیم نظارت بر فرودگاه های جهان از جمله فرودگاه هایی که ممکن است برای بسیاری از مردم ترسناک به نظر برسد، نظارت می کنند.

در ادامه نگاهی می اندازیم به 10 فرودگاه ترسناک جهان که در شهرهایی از جمله پرتغال، آلاسکا، لستو، هنگ کنگ و تبت قرار دارند.
  • فرودگاه
  • فرودگاه
  • فرودگاه
  • فرودگاه
  • فرودگاه
  • فرودگاه
  • فرودگاه
  • فرودگاه
  • فرودگاه
  • فرودگاه


تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1392 | 19:36 | نویسنده : رضا و بروبچ |
آدرنالین زیادی! +عکس
آدرنالین زیادی! +عکس


تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1392 | 19:32 | نویسنده : رضا و بروبچ |

خلاقیت بسیار دیدنی روی کاغذ +عکس



تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1392 | 19:28 | نویسنده : رضا و بروبچ |
عکس های دیدنی و جالب روز دنیا
این سری از عکس های بسیار زیبا و دیدنی و شاید هم می توان خنده دار گفت برای شما دوستان در این پست قرار داده ایم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392 | 16:59 | نویسنده : رضا و بروبچ |
مردی چینی که برای خرید خانه پول های خود را بصورت روزانه پس انداز کرده بود، سرانجام پس از رسیدن به حد نصاب تمام آن را یکجا به بانک منتقل کرد. به گزارش ایران ناز مقدار پولی که وی به بانک منتقل کرد ۱۶۲ هزار یوان (۲۶ هزار دلار) بوده است.
کارمندان این بانک نیز برای دسته بندی و شمردن این پول ۳ روز متوالی وقت گذاشتند در حالی که توانستند تنها ۵۰ هزار یوان این پول را شمارش کنند.
 
 
 
 
 


تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392 | 16:58 | نویسنده : رضا و بروبچ |

 ژاپن!

رفت و آمد خرسها در خیابان های ژاپن!
كمبود غذا باعث شده خرس‌های گرسنه سكونتگاه‌های خود را در كوهستان‌ها ترك كرده و به شهرها و مناطق مسكونی هجوم بیاورند.
در این حملات دست كم چهار نفر كشته و 80 نفر دیگر از ماه آوریل تا سپتامبر مجروح شده‌اند. خرس‌های گرسنه به دنبال غذا به ویژه به نواحی روستایی حمله می‌كنند و این تهدید همچنان رو به افزایش است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، مقامات محیط زیستی این كشور تاكید كردند: «هجوم خرس‌ها به مناطق مسكونی این كشور به دلیل تغییرات آب و هوایی و نیز تغییر الگوهای استفاده از زمین‌ها كه این حیوانات را با كمبود غذا مواجه كرده، در سال جاری میلادی بسیار بیشتر شده است».
در برنامه‌های خبری تلویزیونی تصاویری از این خرس‌های مهاجم در حال عبور از خیابان و یا بالا رفتن از درخت‌ها در نزدیكی خانه‌های مردم منتشر شده است.


تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392 | 16:53 | نویسنده : رضا و بروبچ |

این حمامه یا کارواش اتوماتیک !+ عکس

اگه این حمامه ؟؟ پس ماله ما چیه؟



تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392 | 16:50 | نویسنده : رضا و بروبچ |

خداحافظی شیرین ! (+عکس)

 
خداحافظی  کودکی که مبتلا به سرطان بوده و الان خوب شده!
ان شاالله خدا همشونو شفا بده..
واسشون دعا کنید
تعداد بازدید ۴۵۳۲ بار
 

 



تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392 | 16:50 | نویسنده : رضا و بروبچ |

منظره فوق العاده زییایی ماه کامل دریایی مدیترانه، یونان



تاريخ : شنبه 11 آبان 1392 | 15:16 | نویسنده : رضا و بروبچ |

ایشون استاد دانشگاه صنعتی اصفهان دانشکده مهندسی شیمی. با دانشجو در حال خواب عکس یادگاری گرفته .

 
به سلامتی چنین استادهای خوش اخلاقی که نمی گذارن حوصلتون از اون کلاس سر بره...

به سلامتی چنین استادهای با حالی (عکس)



تاريخ : شنبه 11 آبان 1392 | 15:14 | نویسنده : رضا و بروبچ |

 

خیلی دوست داشتم یکی اینجوری بهم توجه میکرد !

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

 

پیچاره نمیتونه سرشو بذاره زمین بخوابه !

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

آی شیرینی محصول جدید از خوانواده اپل اینا !

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

 

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

 

یک گیگ حافظه در زمان قدیم

و یک گیگ حافظه زمان جدید ، در دست موجود در عکس !

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

هرکی زودتر رسید !

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

شکار صحنه

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

 

خلاقیت نزد مردان است و بس !

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

اینم یه دوچرخه خیلی باحال !

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

خدا رحم کرد واقعا O.o

چند سانتیمتر تا مرگ !

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

عشق به نوازندگی حتی در رانندگی !

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

بلند بگو الهی آمین !

جوک تصویری

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

این تازه یکی از 1000 تا ست !

بهترین تصاویر خنده دار

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

شکار لحظه ها ، مورچه در حال آب خوردن

عمرا اگر دیده باشین

عکس های جالب و خنده دار

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

خشمگین ترین گل دنیا !

جوک تصویری

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

بیچاره واسه خودش هیبتی داره

نمیدونه جی به سرش آوردن !

عکس هایی طنز برای شروع یک هفته شاد

 



تاريخ : شنبه 11 آبان 1392 | 15:10 | نویسنده : رضا و بروبچ |

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

 
عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)

 

عکس های خنده دار و طنز اول هفته ! (153)


تاريخ : شنبه 11 آبان 1392 | 15:7 | نویسنده : رضا و بروبچ |

نین جوتسو (نینجا) یک هنر رزمی ژاپنی است که در لغت به معنای حرکت پنهانی است و در آن استراتژی‌ها و تاکتیک‌های جنگ‌های نامتعارف و چریکی و روش‌های جاسوسی و پنهان‌کاری آموزش داده می‌شود. از برجسته‌ترین خصوصیات نین جوتسو این است که بدن و جسم را پایگاه فکر و اندیشه می‌داند و کالبد آدمی را آموزش می‌دهد تا با آن روح را بسازد. اصول اصلی و اجرای تکنیک‌ها نیاز به سرعت، تعادل، تمرکز، قدرت و تنظیم زمان تنفس و کنترل آن دارد و بدون آن فاقد ارزش است در مورد تاریخچه این سبک رزمی باید گفت: قدمت ۸۰۰ ساله ریشه درتاریخ دارد در قرن ششم میلادی مذهب بودیسم وارد کشورژاپن شد و موجب بوجود آمدن چالش بین دو مذهب«بودیسم»و«شینوئیسم» شد که مذهب ملی آن دوران بود طرفداران مذهب بودیسم به روایتی همان پیشینیان نینجا بودند آنها دراوایل قرن هفتم برای فرار از شکنجه مذهبیون به جنگلها و کوهها سوزوکا رفتند و با مابوشی نام گرفتند در کشور ما باتوان ورزشکار نیز در این رشته رزمی حضور برجسته ای دارند و تصاویر زیر مربوط به هنرنمایی بانوان نینجاکار در اراک میباشد

ورزش رزمی نینجوتسو (نینجا) بانوان در اراک.

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست



تاريخ : شنبه 11 آبان 1392 | 14:53 | نویسنده : رضا و بروبچ |
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 44 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.