پست های گروه fun pnu

 

  • نایب مدیر – آقای جوانشیر آرایش

    نایب مدیر گروه که وقتی مدیر گروه آفلاین و یا در دسترس نباشه نقش جایگزین مدیر رو داره و آقا جوانشیر عزیز بایستی حواسش در غیاب مدیر حواسش به گروه باشه و اوضاع رو کنترل کنه . لازم میدونم از همین تریبون به دوست عزیزم جوانشیر تبریک بگم . شیرینیش یادت نره داداش . ( نون بیات نباشه فقط J)

 

  • نگهبان گروه – آقای اسماعیل قربانی

آقا اسماعیل عزیز نیز به عنوان نگهبان گروه  تصویب شدن که مسیولیت بزرگی در گروه دارن که جلوی اغتشاشات و سوتفاهمات احتمالی رو بر عهده دارن . کسی به نگهبان گروه چپ نگاه کنه با مدیر طرفه ها J .

اسماعیل جان پست جدید شما هم مبارک باشه . (همه عالی )

 

  • مدیر برنامه های مدیر – آقای میثم نوروزی (منشی سابق)

اما میرسیم به میثم خان عزیز . میثم خان مدیر برنامه های من انتخاب شده و به عنوان agent  گروه هستن و تمامی کارهای مربوطه با گروهو هماهنگی های لازم رو با مدیر گروه به عمل میارن . لازم به ذکر هست میثم خان که در گذشته در سمت منشی گری گروه سابقه ی فعالیت داشته به علت به خوبی به انجام رسوندن وظایف پستش به درجه ی agent  گری گروه ارتقا, پستی پیدا کردن که از این تریبون به ایشون هم تبریک میگیم . (دلت میاد ؟ )

 

  • حراست گروه – خانم افسانه خالقی فر

اما شغل بسیار خطیر و بزرگ خانوم خالقی فر که بسیار خطرناک هست در گروه که کسی با ایشون نباید در بیفتن حراست گروه .

ایشون که مثل همیشه بسیار منظبت و پر تاثیر در سمتشون فعالیت میکردن و به خوبی با کاربران برخورد کردند در پستشون ابقا شدن که جا داره به ایشون هم تبریک بگیم .

((لازم به ذکره که ایشون مجهز به دستبند ، گاز اشک آور و شمشیر سامورایی گروه هستن . اینا رو گفتم که حساب کار دستتون بیاد . ) )

(آخه آب و پفک و پیتزا ؟؟؟  مگه داریم . مگه میشه ،)

 

 

  • معاون گروه – خانم مریم رحیمی

اما شغل و سمت مهم و پر زرق و برق معاون گری گروه که تصمات ساختار یافته در بالاترین سطحوح مدیریت گروه بعد از مدیر گروه که اتخاذ میشه میگیره . این پست مهم و بزرگ میرسه به شخصی که دارای مدال طلای استقامت در برابر لفت دارن . بله کسی نیست جز خانوم رحیمی که با استقامت بزرگی که در جهت ماندن در گروه و ترویج عدم فرهنگ لفت پروری در گروه و تلاشی که درسی شد برای از بین رفتن این فرهنگ غلط شد . از همین تریبون از ایشون بابت زحماتشون در این راستا تشکرات لازم رو به عمل میاریم و انتصابشون به عنوان معاون گروه تبریک میگیم . امیدواریم به خوبی در پست جدیدتون مشغول فعالیت باشید .

 

  • جوکر گروه – پرمون خان

اما از حق نگذریم نوبتی هم باشه نوبت جناب پرمون عزیز که خیلی ارادت خاص دارم بهش . ایشون با نظر نهایی و تصویب و تایید نظرات هییت مدیره و کادر فنی به عنوان joke sender  گروه معرفی شدن و حتما بایستی به این نکته اشاره کرد که یکی از فعالترین و اکتیوترین عضوهای گروه هم هستن و جا داره به گرمی ازشون تشکر کنم بابت زنده و فعال نگه داشتن گروه پست ها ، شعر ها ، و البته از همه مهم تر و fun  تر جوک های خواندنی و زیبایی که ارسال میکنه به شایستگی در این سمت انتخاب شدن و از همین تریبون بهشون تبریک میگم .

لازم به ذکر هم هست علی رغم این سمت و پست مدال مرام و معرفت گروه فان که از قبل هم برای ما ثابت شده بوده  هم به پرمون خان عزیز تعلق میگیره .  از خداوند منان خواستار سلامتی و زندگی شاد و موفقی برات داریم داداش .

 

 

  • حسابدار گروه – خانم ناهید آزاد

و اما نوبت میرسه به این پست . سرکار خانوم آزاد که در این مدت از هیچ همتی جهت جوکسازی برای مدیر دریغ نکردن J)) و به جرعت میشه گفت که از 2 سالگی مدیر تا 20 سالگی مدیر جوک ساختن نوبت میرسه تا با یه پست جذاب و جالب به حسابشون برسیم ،) . بله درست متوجه شدید خانوم آزاد به عنوان حسابدار گروه معرفی شدن . ایشون که به شکلی تخصصی دستی بر این قضیه در شغل و زمینه ی کاری خودشون ( کارمند بانک ) دارن به شایستگی هر چه تمام تر به این سمت در گروه انتصاب شدن منتهی این حسابداری به معنای بدهکار بستانکار و صورت سود و زیان و ثبت ترازنامه نیست بلکه قراره به حساب اعضای گروه برسن . J

حیطه ی مسیولیت ایشون به این صورت هست که کاربران کم لاین و گمکلاین رو به حسابشون میرسن و با برخورد و ارسال پست های جذاب و جالبشون در راستای تشویق به فعالیت هر چه بیشتر این اعضا تلاش میکنن .

 ایشون که تا بحال افتخار ندادن تو دور همی های گروه شرکت کنن و از نزدیک ببینیمشون ، امیدواریم تو قرار بعدی گروه که احتمالا دربند در یک جمعه باشه ببینیمشون .  

 

 

  • مسیول گردشگری و توریستی گروه – خانم مریم ترابی

اما خانوم ترابی . خانوم ترابی که اطلاعات و تجربیات مکان های گردشگری بالایی از کرج دارن به عنوان مسیول گردشگری و توریستی گروه انتخاب شدن . ایشون که سابقه ی آدرس اشتباه دادن به اعضای گروه و یک تصادف کوچیک آینه به آینه شدن ، رفتن به آتیشگاه رو هم میشه به دایره افتخاراتشون اضافه کرد J اما از شوخی گذشته خانوم ترابی به عنوان لیدر و پیشرو گروه در اردوها و دور همی های خارج از دانشگاه گروه میتونن نقش بسیار بسزا و پر رنگی تو خوش گذرانی ها و به یادگار موندن های خاطرات گروه داشته باشن . که از همین تریبون بایت این زحمتشون ازشون تشکر و انتصابشون به شایستگی در این پست رو بهشون تبریک میگیم .

 

 

  • رییس دفتر هییت مدیره – خانم انصاری پور

اما یکی از حیاتی ترین و مهم ترین پست های گروه ریاست دفتر هیئت مدیره میرسه به سرکار خانوم انصاری پور . مطمینا حضور خانوم انصاری پور و امثال ایشون برای گروه نعمت بزرگی بوده و زمینه ساز موفقیت های بزرگی برای گروه هستند . بدون شک گروه فان پی ان یو اگر امروزه به این مرحله از همدلی و نزدیک بودن بین اعضای گروه رسیده که در کمتر گروهی این چنین پست های جالب و جذاب به اعضاش داده میشه و به آنلاین ترین کاربرانش شخصیت و پست داده میشه بدون شک بدون تاثیر از زحمات ایشون بوده . خانوم انصاری پور که میشه گفت یکی از سحرخیز ترین عضوهای گروه هستن که در اولین ساعات روشنایی صبح این انرژی و صبح بخیر رو به گروه هدیه میکنن و نوید بخش یک روز فعال رو برای گروه به ارمغان میارن اقدامات مثبت و زیبایی همچون تبریک تولد اعضا رو هم میشه  بهش اشاره کرد . امیدواریم با اعطای پست ریاست دفتر هیئت مدیره که اختیارات بالایی رو برخوردار هست تونسته باشیم از زحماتشون برای گروه تقدیر به عمل آورده باشیم .

 

 

  • بادیگارد گروه – آقای محمدرضا غریب خانی

اما مرد هیکل و پرستیژ گروه  J)))

کسی نیست جززززز        آقای محمد رضا غریب خانی عزیز . جوانی غیور و دلیر از خطه ی قهرمان پرور شیراز . جا داره از همین تریبون این پست رو به بادیگارد خوشتیپ گروهمون تبریک بگیم و از امرو زبه بعد کسی جرعت نداره به گروه چپ نگاه کنه . مرد هیکل و بادیگارد گروه به شایستگی در این مقام می درخشد .

هر جا سخن از اعتماد هست                    نام محمد رضا غریب خانی میدرخشد .

 

 

  • مجری خبرگذاری گروه – خانم فرزانه رفیعی

اما خبرنگار واحد مرکزی گروه میرسه به خانوم رفیعی . ایشون که تا به امروز اخبار و اطلاعیه های مهم روز رو به جدیت دنبال میکردند و گروه رو در جریان این اطلاعیه ها از جمله سایپا و ایرانخودرو  میذاشتند به عنوان خبرنگار گروه معرفی شدند .  از این پس میتونید اخبار اطلاعیه ها و رخداد های روز و روزنامه های مهم روز رو از ایشون تو گروه ببینیم که با فعال شدن بخش خبر گروه ، زین پس میتونیم از این حیث نیز تو گروه بهره مند شیم . ضمن تشکر و سپاس از خانوم رفیعی انتصاب و اعطای پست جدید به ایشون تو گروه رو تبریک میگیم .

 

 

 

  • منشی گروه – خانم یکتا محمدی

منشی گروه که حیطه ی مسئولیت مهمی در گروه هست و وقایع و رویدادهای گروه رو ثبت و ضبط میکنن و در جریان این وقایع قرار دارن میرسه به سرکار خانوم یکتا محمدی که این پست و سمت  و دفتر رو از منشی سابق گروه آقای نوروزی تحویل میگیرند .  از این تریبون این پست جدیدشون تو گروه رو بهشون تبریک عرض میکنیم .

امیدواریم تو تک تک مراحل زندگیشون موفق و سلامت باشن .

 

  • بخش کارگزینی گروه – خانم صدف آقا پور

اما نوبتی هم باشه نوبت میرسه به صدف خانوم که به پست جدیدشون رو تحویل بگیرند . بخش کارگزینی گروه که شامل

-مدیریت اد ها و لفت های گروه

- مسیول ورود و خروج گروه

- کنترل اعضای جدید گروه

- مشخص کردن وظایف کاربران جدید 

 هست که زین پس هر عضو جدیدی که به گروه اضافه میشن بایتستی نزد خانوم آقاپور فرم پر کنن و تاییده ی عضویت این گروه رو داشته باشن . انتصاب ایشون به این پست مهم و بزرگ تو گروه رو بهشون تبریک میگیم .

 

  • مدیریت روابط عمومی گروه – خانم صدف صادقیان

اما خانوم صدف صادقیان که میشه گفت کملاین های گروه هستن و این افتخار رو نداشتیم بیشتر در خدمتشون باشیم که امیدواریم در آینده شاهد فعالیت بیشتر ایشون تو گروه باشیم . ایشون که به واسطه ی استقلالی بودنشون که یکی از بهترین مزیت هاشون تو گروه هست به عنوان مدیریت روابط عمومی گروه انتخاب شدند که از همین تریبون به ایشون هم تبریک میگیم این سمت و پستشون رو  و امیدواریم در تمامی مراحل زندگیشون مثل تیم استقلال پیروز و سربلند باشن J

 

 

 

  • مشاور گروه – خانم زهرا تهرانی

سرکار خانوم تهرانی که این افتخار رو نداشتیم در دیدار های دور همی گروه در خدمتشون باشیم و امیدواریم که این افتخار در دیدار های بعدی نصیبمون بشه و ببینیمشون به عنوان مشاور گروه انتخاب شدن  که ایده ها انتقادات و پیشنهادات گروه رو جمع آوری میکنن و در اختیارمون میذارن تا شاهد پیشرفت های هر چه بیشتر گروه باشیم وبه عنوان مشاور گروه میتونیم از تجربیاتشون استفاده کنیم . انتصاب ایشون به این پست رو نیز بهشون تبریک میگیم .

 

 

  • اسپانسر اردوهای گروه - آقای علی نصرتی

 

اما نماینده ی گروه و نماینده ی 90 درصد هر چی درسه که یا هر چی استاد بگیرید محاله آقای نصرتی نماینده ی اون کلاستون نباشن . به واسطه ی این نمایندگی ها و شعبه های زیادی که ایشون دارن از طرفی هم میتونستن به شایستگی عنوان مبصر بودن گروه رو به خودشون اختصاص بدن اما چون میخواستیم جنبه ی درسی کار رو در نظر نگیریم  پست مهم تر و تخصصی تر بهش بدیم . آقای نصرتی که ایده های عالی و مناسب برای ناهار و صبحونه ی حقیقی گروه تو دور همی های دسته جمعی دارند و البته به زودی در قرار احتمالی دربند  با صرف جوجه و مرغ و پذیرایی از گروه به عنوان اسپاسنسر گروه انتخاب میشن . زین پس فکر میکنم با انتخاب پستها و سمتهایی که تو گروه داریم و همچنین با حضور آقای نصرتی در دور همی های بعدی فکر ها و ایده ها و ناهار های خوب و با کیفیتی انتظار گروه رو بکشه . انتصاب آقای نصرتی رو به عنوان اسپانسر گروه ،) رو بهشون تبریک میگم .



تاريخ : یک شنبه 1 آذر 1394 | 1:45 | نویسنده : رضا و بروبچ |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.