ساعت و موبایل رولی جدید

به تکنولوژی تلفن های رولی (rollerphone) سلام بگویید. این وسیله زیبا که در نگاه اول فقط یک مچ بند جذاب به نظر می رسد با کمی دقت هویت دیگر خود را رو می کند و مشخص می شود که هم ساعت و هم گوشی موبایل است. گوشی موبایل نهفته در این دستبند با صفحه ای لمسی و شفاف که قابلیت جمع شدن در قاعده دستبند را دارد.

این تکنولوژی بالا با ویژگی های ارگونومی بی نقص و تن سنجی در طراحی به گونه ای سفارشی سازی شده که طول صفحه نمایش از مچ بند تا نوک انگشتان دست است. و همین باعث شده به صورت مناسبی بین گوش و دهان قرار گیرد.

علاوه بر ویژگی های ظاهری و آشکار، این گوشی دارای منوی چند رسانه ای علاقه مندی هاست که شما به صورت مستقیم می توانید به تماشای فیلم، چت آنلاین، بازی ، خواندن کتاب و گوش دادن به موسیقی بپردازید و کل دنیای دیجیتال خود را روی مچِ دست خود داشته باشید.

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

شاهکار متفاوت اپـل

قبل از انتشار نسخه جدید گوشی آیفون ۵ توسط اپل ، شایعات و تصاویری از نمونه جدید این گوشی در رسانه ها و اینترنت پخش شد و همه را بسیار شگفت زده کرد تا کاربران بی صبرانه منتظر ورود آیفون ۵ باشند. اما پس از معرفی گوشی جدید توسط شرکت اپل ، همه متوجه شدند که این تصاویر از آیفون ۵ ، خیال پردازی بیش نبوده و گوشی آیفون ، نمونه ای دیگر از نسخه ۴ خود را ارائه داد.



نظرات شما عزیزان:

مطهره
ساعت11:01---2 آذر 1391
سلام تبریک میگم وب خیلی جالبی داری به منم یه سر بزن
پاسخ:ممنون . نظر لطفتونه .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391 | 10:31 | نویسنده : رضا و بروبچ |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.